GRATIS scan

Gratis Scan

Vraag hier een gratis SEO of SEA scan aan.


Door dit te versturen ga je ermee akkoord dat Clickmeister contact met je kan opnemen.

Algemene Voorwaarden Clickmeister Online Marketing

Deze algemene voorwaarden regelen de rechtsverhouding tussen Clickmeister Online Marketing, hierna aangeduid als "de Opdrachtnemer", en de opdrachtgever, hierna aangeduid als "de Opdrachtgever". Door gebruik te maken van de diensten van de Opdrachtnemer of door akkoord te gaan met de offerte of overeenkomst, aanvaardt de Opdrachtgever de bepalingen zoals hierin uiteengezet.


Definities:

In deze algemene voorwaarden hebben de volgende termen de volgende betekenis, tenzij anders aangegeven:

Opdrachtnemer: Clickmeister Online Marketing, handelend als freelance SEO & SEA specialist, gevestigd te ’s-Gravenzande, vertegenwoordigd door Annoeska Banen.

Opdrachtgever: De natuurlijke of rechtspersoon die gebruikmaakt van de diensten van de Opdrachtnemer.

Diensten: De dienstverlening zoals beschreven in de offerte of overeenkomst, inclusief maar niet beperkt tot Online Marketing diensten.

Offerte: Het schriftelijke voorstel van de Opdrachtnemer aan de Opdrachtgever, waarin de diensten en tarieven worden gespecificeerd.

Overeenkomst: De schriftelijke overeenkomst tussen de Opdrachtnemer en de Opdrachtgever, zoals de Overeenkomst van Opdracht, waarin de diensten, tarieven en andere relevante voorwaarden zijn vastgelegd.

Tarieven: De vergoedingen voor de geleverde diensten, zoals overeengekomen in de offerte of overeenkomst.

Schriftelijk: Communicatie via e-mail, post of andere schriftelijke middelen.


Deze definities zijn van toepassing op deze algemene voorwaarden en alle communicatie en overeenkomsten tussen de Opdrachtnemer en de Opdrachtgever. Lees deze voorwaarden zorgvuldig door.


Artikel 1: Toepasselijkheid en geldigheid

Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle rechtsverhoudingen tussen Opdrachtnemer en Opdrachtgever betreffende door Opdrachtgever aan Opdrachtnemer opgedragen of op te dragen werkzaamheden, daaronder begrepen een door Opdrachtnemer aan Opdrachtgever gedaan aanbod tot het verrichten van werkzaamheden. Eventuele opdracht- of andere voorwaarden van Opdrachtgever blijven buiten toepassing, tenzij daarover tussen partijen andere afspraken zijn gemaakt en schriftelijk zijn vastgelegd.


Artikel 2: Het tot stand komen van overeenkomsten

Alle offertes en prijsopgaven zijn vrijblijvend en geldig voor de aangegeven periode, tenzij anders vermeld. De overeenkomst met Opdrachtnemer komt tot stand op het moment dat de door Opdrachtgever getekende offerte of opdrachtbevestiging door Opdrachtnemer retour is ontvangen of op het moment dat door Opdrachtgever op een andere wijze, doch uitsluitend schriftelijk, haar aanvaarding op de offerte of overeenkomst kenbaar maakt.


Artikel 3: Betaling op Basis van Inspanning

De betaling voor de verleende diensten geschiedt op basis van inspanning, waarbij de vergoeding wordt bepaald door de geleverde expertise, tijd, en uitgevoerde werkzaamheden. Ongeacht het uiteindelijke resultaat van de geleverde diensten, is de Opdrachtgever verplicht tot betaling conform de overeengekomen tarieven en facturatievoorwaarden. Hoewel de Opdrachtnemer zich maximaal zal inzetten om de beoogde doelstellingen te bereiken, kan de Opdrachtnemer niet aansprakelijk worden gesteld voor factoren buiten zijn directe controle die het eindresultaat beïnvloeden.


De Opdrachtnemer behoudt zich het recht voor om alle redelijke inspanningen te leveren om de overeengekomen doelen en doelstellingen te bereiken, ongeacht meetbare resultaten. De Opdrachtgever stemt ermee in dat betaling voor geleverde diensten niet afhankelijk is van het behalen van specifieke resultaten, maar eerder van de geleverde inspanning, tijd en expertise van de Opdrachtnemer.


Door akkoord te gaan met de offerte of overeenkomst van de Opdrachtnemer, erkent de Opdrachtgever deze betalingsstructuur en gaat hij ermee akkoord om de overeengekomen vergoeding te betalen op basis van de geleverde inspanning en expertise.


Artikel 4: Financiële voorwaarden

4.1. Tarieven en Betalingsvoorwaarden:

De opdrachtgever gaat akkoord met de betaling van de geleverde diensten volgens de tarieven die zijn vastgesteld in de offerte of overeenkomst. Facturen dienen te worden voldaan binnen een termijn van 14 dagen na de datum van facturatie, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.


4.2. Voorschot en Facturatie:

De opdrachtnemer behoudt zich het recht voor om een aanvangsvoorschot te verzoeken voorafgaand aan de aanvang van de dienstverlening. Dit voorschot zal worden verrekend met de uiteindelijke factuur. Facturatie vindt plaats volgens de overeengekomen frequentie, zoals vastgesteld tussen de opdrachtnemer en de opdrachtgever.


4.3. Betalingsverzuim en Rente:

Indien betaling niet binnen de overeengekomen termijn wordt ontvangen, verkeert de opdrachtgever van rechtswege in betalingsverzuim. Over het openstaande bedrag is de opdrachtgever wettelijke rente verschuldigd. Bovendien komen alle incassokosten die voortvloeien uit het betalingsverzuim voor rekening van de opdrachtgever.


4.4. Kosten en Uitgaven:

Eventuele bijkomende kosten en uitgaven, zoals reis- en verblijfkosten, worden apart in rekening gebracht volgens de vooraf gemaakte afspraken tussen de opdrachtnemer en de opdrachtgever.


4.5. Prijsaanpassing:

De opdrachtnemer behoudt zich het recht voor om de tarieven aan te passen na schriftelijke kennisgeving aan de opdrachtgever. Deze aanpassing zal worden doorgevoerd met inachtneming van een redelijke termijn.


4.6. Opzegging en Restitutie:

In geval van opzegging door de opdrachtgever, behoudt de opdrachtnemer zich het recht voor om eventueel reeds gemaakte kosten en gewerkte uren in rekening te brengen. Bij opzegging door de opdrachtnemer kan eventueel ongebruikt voorschot worden gerestitueerd.


Artikel 5: Verplichtingen van Opdrachtgever

Opdrachtgever zal Opdrachtnemer op de hoogte brengen van alle informatie die voor de uitvoering van de opdracht relevant is en is gehouden om bescheiden, welke Opdrachtnemer overeenkomstig zijn oordeel nodig heeft voor het correct uitvoeren van de opdracht betrekking heeft, tijdig in de gewenste vorm en op de gewenste wijze aan Opdrachtnemer ter beschikking te stellen.


Opdrachtgever staat in voor de juistheid, volledigheid en betrouwbaarheid van de aan Opdrachtnemer ter beschikking gestelde gegevens en bescheiden, ook indien deze van derden afkomstig zijn, voor zover uit de aard van de overeenkomst niet anders voortvloeit.


Een effectieve communicatie en samenwerking tussen beide partijen zijn van essentieel belang voor het succes van de dienstverlening. De opdrachtgever stemt ermee in om tijdig en adequaat te reageren op verzoeken om informatie, feedback en andere vereiste input.


Artikel 6: Geheimhouding

Opdrachtnemer en Opdrachtgever zijn niet gerechtigd de informatie die aan hen door de wederpartij ter beschikking is gesteld aan te wenden tot een ander doel dan waarvoor zij werd verkregen.


Tenzij daartoe door Opdrachtnemer voorafgaande schriftelijk toestemming is verleend, zal Opdrachtgever de inhoud alle al dan niet schriftelijke uitingen van Opdrachtnemer, die niet zijn opgesteld of gedaan met de strekking derden van de daarin neergelegde informatie te voorzien, niet openbaar maken. Opdrachtgever zal er ook voor zorgdragen dat derden niet van deze bedoelde inhoud kennis kunnen nemen. Opdrachtnemer en Opdrachtgever zullen hun verplichtingen op grond van dit artikel opleggen aan door hen ingeschakelde derden.


Artikel 7: Aansprakelijkheid

De opdrachtnemer streeft naar een hoogwaardige dienstverlening, maar aanvaardt geen aansprakelijkheid voor enige directe, indirecte, incidentele, gevolg- of speciale schade of verlies voortvloeiend uit de diensten, tenzij er sprake is van opzet of bewuste roekeloosheid.


De opdrachtnemer is niet verantwoordelijk voor enige schade, verlies of kosten die voortvloeien uit vertragingen in de dienstverlening als gevolg van overmachtssituaties. Bovendien is de opdrachtnemer niet aansprakelijk voor enige schade die voortvloeit uit het niet voldoen aan enige wettelijke verplichtingen, technische problemen of onderbrekingen in de levering van de diensten.


In het geval dat de opdrachtgever enige schade lijdt als gevolg van opzettelijke nalatigheid of opzettelijke schending van de opdrachtnemer van zijn verplichtingen, zal de aansprakelijkheid van de opdrachtnemer beperkt zijn tot het bedrag dat daadwerkelijk door de opdrachtgever is betaald voor de specifieke dienst waaruit de schade is voortgekomen.


De opdrachtnemer is niet aansprakelijk voor enige schade die voortvloeit uit het gebruik van de geleverde diensten door de opdrachtgever of derden. De opdrachtgever erkent dat de aard van digitale diensten inherente risico's met zich meebrengt en stemt ermee in om de opdrachtnemer te vrijwaren tegen alle claims en aansprakelijkheid die voortvloeien uit het gebruik van de diensten.


Deze aansprakelijkheidsbeperkingen gelden ongeacht de aard van de vordering, inclusief contractbreuk, onrechtmatige daad of anderszins, en blijven van kracht na beëindiging van de overeenkomst.

Artikel 8: Voorrang van Algemene Voorwaarden

8.1. In het geval van tegenstrijdigheden tussen deze algemene voorwaarden en enige andere overeenkomst, waaronder offertes en overeenkomst van opdracht, tussen Opdrachtnemer en de Opdrachtgever, hebben deze algemene voorwaarden voorrang.

8.2 Deze voorrangsclausule is van toepassing op alle bepalingen en voorwaarden van de overeenkomst, met inbegrip van maar niet beperkt tot prijsafspraken, leveringsvoorwaarden, betalingsvoorwaarden en alle andere voorwaarden die zijn uiteengezet in offertes, overeenkomsten of enige andere documentatie tussen de partijen. 8.3 Eventuele afwijkingen van deze voorrangsclausule dienen schriftelijk en ondertekend door beide partijen te worden vastgelegd om geldig te zijn.

Scroll to Top